Käytämme sivustollamme evästeitä sivuston suorituskyvyn ja sisällön parantamiseksi. Evästeiden avulla voimme tarjota yksilöllisemmän käyttäjäkokemuksen ja sisältöjä sosiaalisen median kanavista.
Evästeasetukset
Käytämme evästeitä varmistaaksemme sivuston perustoiminnot ja parantaaksemme sen käyttökokemusta. Voit määrittää sallimiesi evästeiden käytön ja muokata näitä asetuksia milloin tahansa.
Välttämättömät
Nämä evästeet mahdollistavat sivuston perustoiminnot ja auttavat pitämään sen käyttäjät suojattuina. Ne tallennetaan automaattisesti selaimeen, eikä sivusto toimi ilman niitä, minkä takia ne ovat pakollisia.
Tyyppi
Nimi
Palvelu
Kuvaus
Eväste
_session_id
Tämä sivusto
Mahdollistaa verkkosivuston muistavan käyttäjän, kun käyttäjä liikkuu sivuston eri sivujen välillä.
Eväste
decidim-consent
Tämä sivusto
Tallentaa tietoja sallimistasi evästeistä tällä sivustolla.
Paikallinen tietovarasto
pwaInstallPromptSeen
Tämä sivusto
Tallentaa tiedon siitä, onko progressiivisen verkkosovelluksen (PWA) asennusilmoitus jo nähty käyttäjän toimesta.
Mieltymykset
Näiden evästeiden avulla verkkosivusto voi muistaa aiemmin tällä sivustolla tekemiäsi valintoja tarjotaksemme sinulle henkilökohtaisemman käyttökokemuksen tällä sivustolla.
Analytiikka ja tilastot
Näitä evästeitä käytetään sivuston kävijätilastojen mittaamiseen ja analysointiin, jotta sivustoa voidaan parantaa.
Markkinointi
Nämä evästeet keräävät tietoa siitä, miten käytät verkkosivustoa, ja niitä voidaan hyödyntää personoidumman markkinoinnin tarjoamiseen eri sivustojen kautta.
Hups! Verkkoyhteytesi on kytketty pois päältä. Tämä on aiemmin välimuistissa oleva versio vierailemasi sivusta, jonka sisältö ei välttämättä ole ajan tasalla.
Muutokset kohteessa "Digiopastusta ja muuta matalan kynnyksen neuvontaa #2370"
Käyttäjä poistettu
25.01.2023 16:21
Idean nimi (Suomi)
+Digiopastusta ja muuta matalan kynnyksen neuvontaa
Idean kuvaus ja perustelut (Suomi)
+Järjestetään säännöllistä opastusta esimerkiksi digiasioista, junalippujen ostoon, Keusoten ja Kelan asiointiin ja pankkipalveluiden käyttöön sekä muuta käytännön matalan kynnyksen neuvontaa, kuten missä kierrätyspisteet sijaitsevat. Tärkeintä olisi, että paikalla olisi säännöllisesti oikea ihminen (ei vain numeroa johon soittaa), jolta voisi kasvotusten kysyä apua erilaisiin arjen käytännön haasteisiin. Tällä hetkellä tällaista apua pyydetään paljon kirjaston tiskiltä, mikä taas vie aikaa kirjaston työntekijöiltä heidän pääasiallisesta työstään. Opastusta voitaisiin antaa esim. kirjastoilla, uudella Prismalla, Tuusinfossa tai Moniolla. Opastus hyödyttäisi erityisesti ikäihmisiä, mutta myös monia muita. Yhteistyökumppaneina voisivat toimia Kansalaisneuvonta, Entersenior ja Tuusulan opisto.
+
+Idea annettu pääkirjaston senioriklubin pop up -ideapajassa 25.1.2023.
Jaa