KeuSote selkeämmäksi #2823
Monet tuusulalaiset kokevan Tuusulan terveydenhoitoon pääsemisen, takaisinsoittoihin vastaamisen ja muidenkin hoitokäytäntöjen epäselväksi ja huonoksi tavoittaa. Joku keksinyt oikean oven, josta pääsee vastaanotolle, toinen odottaa viikkoja soittoa, yksi on kaksi viikkoa käytäväpaikalla sairaalassa vakavasti sairaana.
Uutta sotea tulee selkeyttää ottamalla käyttöön helpdesckin, josta saa selkeät ohjeet, kohtuullisessa ajassa hoitoon ja tutkimuksiin. Uusia asukkaita on paljon muuttanut tänne eikä kotiin tule mitään tervetulopakettia, joissa toivotetaan tervetulleeksi, infotaan tärkeistä asioista kuten terveydenhoitoon liittyvän tiedot, harrastusmahdollisuudet, yhdistysterveiset ja etuja uusille tuusulalaisille.
Iso imagovaikutus jos satsataan vuoden tai parin ajan kunnan tiedottamisen lisäämiseen, vapaaehtoislähettejäkin voi löytää, tukea ikäihmisille nettimaailmaan ja näin ollen asukkaat jäävät myös tänne tuusulaan.
Jaa