Siirry sisältöön

Evästeasetukset

Käytämme evästeitä varmistaaksemme sivuston perustoiminnot ja parantaaksemme sen käyttökokemusta. Voit määrittää sallimiesi evästeiden käytön ja muokata näitä asetuksia milloin tahansa.

Välttämättömät

Mieltymykset

Analytiikka ja tilastot

Markkinointi

Terveyskeskuksen ajanvarausta pitää kehittää #172

Profiilikuva: Asukkaiden ideat Asukkaiden ideat Ei etene jatkoon
Tämä idea ei ole edennyt jatkoon. Vastaus:

Kiitos ideasta ja tärkeän asian esiinnostamisesta. Tuusulan terveyskeskuksen ajanvarausta ja vastaanottopalveluita on kehitetty voimakkaasti viimeisien vuosien aikana (esim. oma yhteyshenkilö, sähköinen asiointipalvelu, Klinik) ja ajanvarauksen kipukohtia on saatu ratkaistua. Kehittämistyö on jatkuvaa ja sitä tehdään Keski-Uudenmaan sote-kuntayhtymässä, joka hoitaa Tuusulan sosiaali- ja terveyspalvelut.

Ajanvaraus ei toimi ja joutuu siksi käyttämään yksityisiä palveluita. Julkisten palveluiden pitäisi toimia paremmin.

Ehdotus jätetty paperilomakkeella ideapajassa.

Vahvista

Kirjaudu sisään