Osallistuva budjetointi Tuusulassa 2019
Osallistuvassa budjetoinnissa asukkaat päättävät yhteisistä varoista
Terveyskeskuksen ajanvarausta pitää kehittää #172
Tämä idea ei ole edennyt jatkoon. Vastaus:
Kiitos ideasta ja tärkeän asian esiinnostamisesta. Tuusulan terveyskeskuksen ajanvarausta ja vastaanottopalveluita on kehitetty voimakkaasti viimeisien vuosien aikana (esim. oma yhteyshenkilö, sähköinen asiointipalvelu, Klinik) ja ajanvarauksen kipukohtia on saatu ratkaistua. Kehittämistyö on jatkuvaa ja sitä tehdään Keski-Uudenmaan sote-kuntayhtymässä, joka hoitaa Tuusulan sosiaali- ja terveyspalvelut.
Ilmoita asiatonta sisältöä
Onko tämä sisältö epäasiallista?
0 kommenttia
Ladataan kommentteja ...
Lisää oma kommenttisi
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy palveluun kommentoidaksesi.
Ladataan kommentteja ...