Peltokaaren tontteja markkinoidaan Oikotiellä, googleoptimoidusti digitaalisissa kanavissa, painetussa mediassa ja messuilla, joihin kunta osallistuu. Huhtikuussa tontteja markkinoidaan mm. Kevätmessuilla Helsingin messukeskuksessa. Tämän lisäksi videomarkkinointia laajennetaan edelleen tänä vuonna Youtubeen ja Facebookiin. Peltokaaren kohdalle on suunnitteilla myös iso mainoskyltti junien suuntaan. Valitettavasti isoissa mainoskylteissä ongelmana on ilkivalta. Juna-asemilla on ollut aiemmin mainontaa myös, muttei vielä tänä vuonna. Kunnan kumppanina on kaksi kiinteistövälittäjäyritystä myymässä Peltokaaren tontteja eli kunta panostaa markkinointiin monessa väylässä. Nyt kun asuntomessutontit on varattu, myös asuntomessuorganisaatio nostaa muita Tuusulan tontteja esille. Mainonta kohdistuu pääosin kunnasta ulos eli jokelalaisille ei esimerkiksi kohdenneta digitaalista mainontaa. Jos kehittämisverkosto ja asukkaat halutaan mukaan markkinointiin, ehkä voisimme toteuttaa yhteisöllisen "Hommaa itsellesi kiva naapuri" -kampanjan?
Jaa